با خوردن غذاهای مفید خودتان را لاغر کنید (جالب)
نوشته شده توسط : nahal

http://dl.rasht.us/uploads/12966331531.jpg


 

اگر در نقطه ایی از بدنتان با توده چربی ها مواجه اید، برای حذف آنها و رسیدن به اندام دلخواه خود باید متابولیسم بدنتان را تحریک کنید. بدین منظور برخی از مواد معدنی و ویتامین ها بخصوص روی و ویتامین C بسیار مؤثر عمل می کنند. اگر در نقطه ایی از بدنتان با توده ی چربی ها مواجه اید، برای حذف آنها و رسیدن به اندام دلخواه خود باید متابولیسم بدنتان را تحریک کنید. بدین منظور برخی از مواد معدنی و ویتامین ها بخصوص روی و ویتامین C بسیار مؤثر عمل می کنند….

 

ویتامین C و روی آنزیم هایی را فعال می کنند که به سوزاندن و از بین بردن چربی ها یاری می رسانند. همچنین توجه داشته باشید که باید به میزان کافی پتاسیم جذب کنید. این ماده ی معدنی باعث تحریک متابولیسم در داخل سلولها می شود. پس برای اینکه دوباره بتوانید لباسهای سایز کوچکتان را بپوشید غذا بخورید!

۱٫ پتاسیم: مواد غذایی سرشار از پتاسیم از قبیل سیب زمینی، هویچ، قارچ، پیاز و زرد آلو میل کنید.

۲٫ مایعات: بدن انسان برای دفع سموم نیاز به روزانه ۲ لیتر مایعات دارد. به این منظور نوشیدنی های ایده آلی مثل آب معدنی و آب میوه و سبزیجات را فرموش نکنید.

۳٫ منیزیم: منیزیم در میوه های خشک از قبیل گردو، فندق و …. وجود دارد. میوه های خشک در سوزاندن چربی ها در سطح سلولها نقش موثری ایفا می کنند.

۴٫ فیبرها: مصرف مواد غذایی سرشار از فیبر بویژه سبزیجات تازه و غلات غنی شده را افزایش دهید! فیبرها عملکرد روده ها را تحریک و حذف چربی ها را تضمین می کنند.مواد غذایی سرشار از فیبر عبارتند از: نان کامل، سیب، گریپ فروت، انگور فرنگی، کنگر، بروکلی، آندیو(کاسنی فرنگی)، لوبیا سبز، خیار، سیب زمینی، انگور قرمز، فلفل، چغندر، کرفس، گوجه فرنگی، مارچوبه و کلم چینی.

۵٫ بپرهیزید: برخی از مواد غذایی مانع از زهکشی بافت ها و حذف چربی ها می شوند از قبیل:

• محصولاتی که با آرد سفید تهیه می شوند مثل نان و انواع کیک ها

• قند و مواد غذایی شیرین و نوشیدنی های شیرین

• مواد غذایی چرب، گوشت خوک، انواع پنیر ها، شیرینی جات، بیسکویت، بستنی

• سیب زمینی سرخ کرده، چیپس، انواع لازانیا و





:: بازدید از این مطلب : 1425
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: